|
|
|
Az APS program modul egy mindent átfogó keretmodul, mely a többi modul működésének az alapja.
Használata számos hasznos funkciót rejt.
A keretmodul használata az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- bejelentkezés,
- menü és funkciósor kezelés,
- súgó funkció kezelés,
- aktuális környezeti paraméterek beállítása,
- jelszócsere,
- munkamenet felfüggesztés,
- a többi modul futtatása,
- információs sáv megjelenítése,
- lokális, központi, vagy osztott adatbáziskezelés,
- több felhasználós, több rendszeres üzemmód kezelése.
|
|
|
A Cég program modul egy átfogó, a cég szervezetét, a költséghelyeket, vagy ügymeneteket
, és a partnereket nyilvántartó szoftver, mely általános használatra lett kifejlesztve úgy,
hogy a többi modul alapját képezi, ill. azok használni tudják a modul egyes közös funkcióit.
A modul használata az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- felhasználók nyilvántartása,
- jogosultságok beállítása elérhető funkciók, csak olvasható funkciók és kezelhető költséghelyek szerint,
- a cégre vonatkozó főbb adatok nyilvántartása,
- több cég, vagy telephely nyilvántartása,
- többszintű költséghely/ügymenet nyilvántartása, kezelése,
- székhely szintű közös költséghely megadás,
- igény szerint bővíthető partnernyilvántartás,
- partnerek dinamikus lekérdezése,
- magyarországi települések dinamikus lekérdezése,
- rendszerek regisztrációs és adatbázis beállításainak kezelése,
- alkalmazás modul tetszőleges telepítési lehetősége,
- funkciók jogosultság szerinti kezelése irásra, olvasásra, vagy tiltása,
- gépelést nagymértékben gyorsító számos funkció,
- felhasználóbarát környezet.
|
|
|
Az APS Iktatókönyv
modul a cégek, vállalkozások és különböző irodák dokumentum kezelési igényeinek lefedésére készült.
Számos területen keletkező dokumentumok, akár bejövő, kimenő, vagy éppen belső dokumentumról van szó, a rendszerrel
könnyen, gyorsan és korszerűen rögzíthetők és lekérdezhetők. A szoftver segítségével átláthatóan
kezelhetők az ügyintézési folyamatok, gyorsan lekérdezhetők az egyes dokumentumok, vagy éppen a folyamatok állapota.
A modul használata az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- iktatókönyvek és érkeztetőkönyvek külön kezelése,
- érkeztetés és iktatás szervezeti szintű jogosultság kezelése,
- bejövő dokumentumok, levelek, csomagok és egyéb érkezmények, akár szállítmányok is érkeztethetők, nyilvántarthatók,
- érkezményekhez csatolhatunk elektronikus formában külön dokumentum példányokat,
- csatolmányok irattározása,
- dokumentum menedzsment, támogatása,
- folyamatok kezelése, szignálás, nyugtázás,
- iktatás főszám, alszám, perszám szerint,
- határidők, lejárat, prioritás kezelés,
- iktatás bejövő, kimenő, belső iratokra, dokumentumokra, bármilyen dologra,
- érkeztetett és iktatott tételek visszakeresése dinamikus szűréssel,
- állapot kezelés,
- igény szerint bővíthető címjegyzék,
- címek dinamikus lekérdezése,
- irányítószámok, településjegyzék dinamikus lekérdezése,
- rugalmas felvitel kezelés,
- vonalkód olvasó támogatása,
- funkciók jogosultság szerinti kezelése irásra, olvasásra, vagy tiltása,
- gépelést nagymértékben gyorsító számos funkció,
- és felhasználóbarát környezet.
|
|
|
Az APS Postakönyv modul teljes körűen megvalósítja a cégek,
vállalkozások és intézmények postaforgalmi
nyilvántartását, alkalmas a Magyar Posta Zrt. által tanúsított elektronikus
feladójegyzék készítésére, valamint számos egyéb hasznos segítség vehető igénybe a
szoftverrel.
A programmal a Magya Posta Zrt. szolgáltatásai küzül a levélpostai, az MPL
csomagpostai, a tömeges küldemények, valamint egyéb üzleti jellegű küldemények áttekinthető
költséghely, vagy ügymenet szerinti nyilvántartása, azok postai feladása,
postakönyv vezetése, feladójegyzék készítése és beküldése végezhető el számos szolgáltatással kiegészítve.
A modul használata az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- be- és kimenő postaküldemények nyilvántartása,
- levél-, hivatalos irat-, MPL csomag- és egyéb küldemények, tértivevény (kézbesítési igazolás) és visszaérkezett levelek érkeztetése,
- nemzetközi és belföldi viszonylat, EU és egyéb viszonylat kezelése,
- tömeges küldemények kezelése,
- külső címjegyzékből feladás egyedileg, csoportosan,
- külső rendszerből, vagy kívülről indítható import feladás címjegyzékkel, vagy import listával,
- külső rendszer integrálása dinamikusan lekérdezhető címjegyzékkel kliens-szerver, vagy webes adatkapcsolattal,
- iratszámkezelés,
- kiegészítő szolgáltatások kezelése,
- alap és kölönszolgáltatások összefüggéseinek kezelése,
- küldemények és tértivevény érkezmények visszakeresése dinamikus szűréssel,
- lekérdezés eredményének exportálása excel formátumú állományba,
- küldemények teljeskörű díjszámítása,
- küldemények többszintű költséghely, vagy ügymenet szerinti
elkülönítése,
- bérmentesítőgép használatának párhuzamos követése,
- átadás-átvétel ellenőrzésre, bérmentesítésre támogatása,
- a rögzített tételek napi zárása,
- zárás feladástól eltérő dátumra,
- a már lezárt tételek megnyitása,
- a Magyar Posta Zrt. által tanúsított elektronikus feladójegyzék készítése xml formátumban,
- EFJ generálása, beküldése több fajta csatornán, lekérése több fajta csatornán,
- exportálás EFJ készítésekor, kézbesítési igazolás feldologzása,
- postakönyvi feladójegyzék nyomtatása,
- elektronikus feladójegyzék nyomtatása,
- küldeményazonosító (ragszám) automatikus képzése,
- küldeményazonosító tartományok kezelése felhasználónként és közös
felhasználásra,
- igény szerint bővíthető címjegyzék,
- címek dinamikus lekérdezése,
- a Magyar Posta Zrt. által feladónként minősített vonalkódos küldeményazonosító
nyomtatása borítékra, tértivevényre, etikettre,
- vonalkód olvasó támogatása,
- levél és csomag mérlegek integrálása,
- postai jelzők nyomtatása,
- gépi levélcímzés támogatása,
- tértivevény nyomtatványok gépi címzése,
- különböző etikettek nyomtatása,
- csomagcímiratok gépi előállítása,
- csekk gépi kitöltése egyedileg, csoportosan,
- nyomtatás előnézet készítése,
- tömeges és egyedi nyomtatás,
- különböző szintű költséghely/ügymenet lekérdezések,
- irányítószámok, felvevő postahelyek dinamikus lekérdezése,
- feladóra, borítékra, etikettre és nyomtatványokra vonatkozó számos beállítási lehetőség,
- rugalmas felvitel kezelés,
- funkciók jogosultság szerinti kezelése irásra, olvasásra, vagy tiltása,
- költséghelyek jogosultság szerinti kezelése rögzítéskor,
- gépelést nagymértékben gyorsító számos funkció,
- és felhasználóbarát környezet.
|
|
|
Az Adatbázis program modul az egyes modulokhoz tartozó adatbázisfunkciók
ellátását hivatott elvégezni, melyek az adatok biztonságos kezeléséhez nélkülözhetetlenek,
illetve a naprakész frissítések bedolgozását is biztosítja.
A modul használata az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
- az adatok pillanatfelvételi mentése a gyors mentés funkcióval,
- a már elmentett adatok szelektálható visszatöltése,
- adatbázisok reorganizálása,
- modul frissítéssi lehetőség árak és egyéb paraméterek változása során,
- cím és partner lista betöltése külső adatforrásból,
-
települések, irányítószámok karbantartása külső adatforrásból,
- adatbázis módosító szolgáltatás szerkezeti változásokhoz,
- automatikus mentési szolgáltatás törlési opcióval,
- automatikus replikációs szolgáltatás osztott adatbáziskezeléshez szinkronizációs opcióval,
- szolgáltatások futtatási lehetősége rendszer opcióval,
- alkalmazás modul tetszőleges telepítési lehetősége,
- funkciók jogosultság szerinti kezelése irásra, olvasásra, vagy tiltása,
- és felhasználóbarát környezet. |
|
|